Mediju monitorings
Mēs pārskatām visplašāko mediju skaitu Latvijā un Baltijā – nacionālos un reģionālos preses izdevumus, interneta medijus, TV un radio kanālus, sociālos tīklus, lai atlasītu un piegādātu jums tieši to informāciju, kas jūs interesē
Publicitātes analīzes
Gan kvantitatīvās, gan kvalitatīvās mediju analīzes ietvaros mēs palīdzēsim izpētīt jūsu kompānijas, zīmolu, produktu un pakalpojumu publicitāti, konkurentus, kā arī noteikto tirgus sektoru
Sociālie mediji
Sociālo mediju un interneta vides monitorings nodrošina operatīvu pārskatu par konkrētu atslēgvārdu pieminēšanu internetā un sociālajos tīklos: kas, kur un ko par jums runā
Mediju monitorings
Vēlaties zināt, ko raksta un ziņo mediji par jūsu uzņēmumu, biznesa jomu, klientiem, personām, konkurentiem vai kādu īpaši interesējošu tēmu? Kuros medijos tiek publicēti jūsu izplatītie ziņojumi?

Mēs ik dienu pārskatām visplašāko mediju skaitu Latvijā un Baltijā – gan tradicionālos medijus: nacionālo un reģionālo presi, interneta portālus, TV un radio kanālus, gan sociālo mediju tīklus, lai atlasītu un operatīvi jums piegādātu pilnīgu pārskatu par tieši jums būtisko.

LETA mediju monitorings tiek veidots atbilstoši jūsu individuālām vēlmēm un izvēles nosacījumiem: tēmām, atslēgvārdiem, mediju grupām, tam pielāgojot ērtāko piegādes laiku un veidu.
Jūs saņemsiet nepieciešamo mediju apkopojumu gandrīz tūlīt, kā informācija ir izskanējusi, jo strādājam nepārtrauktā 24/7 režīmā.

Visi atlasītie materiāli tiek piegādāti ik dienu, ir pieejami mūsu mājas lapā jebkurā laikā tiešsaistē, e-pastā vai RSS padevē, vai arī pa pastu.

Reklāmu monitorings

Vēlaties veiksmīgāk plānot un novērtēt savas mārketinga aktivitātes, sekot līdzi konkurentu vēstījumiem, akcijām un piedāvājumiem? Vai pārliecināties, ka jūsu pasūtītās reklāmas izvietotas korekti?

Reklāmu monitorings jums atvieglos šo darbu, jo piedāvājam regulāru reklāmu monitoringu, apkopojot informāciju pēc jūsu vēlmēm, kā arī izmērot kampaņu efektivitāti un investīciju atdevi.

Mediju arhīvs

Ilggadējas darbības laikā esam uzkrājuši apjomīgu un kategorizētu informāciju par medijos publicētajiem rakstiem, izskanējušiem TV un radio raidījumiem, kas var būt vērtīgs avots esošās un vēsturiskās tirgus situācijas izpētei, plānojot turpmāko komunikāciju stratēģiju un biznesa attīstību.

Vai tas būtu 1 sižets, vai kampaņas atspoguļojums, vai vesels visu mediju pārskats par kādu jūs interesējošu tēmu - mēs piedāvājam arī materiālu meklēšanu un atlasi par iepriekšēju periodu, sākot ar 2009. gadu.
Publicitātes analīzes
Mediju publicitātes analīzes jums sniegs padziļinātu vērtējumu par jūsu uzņēmuma tēla vai interesējošas tēmas atspoguļojumu medijos, kā arī ļaus izmērīt konkrētu komunikācijas mērķu sasniegtos rezultātus.

Mēs piedāvājam dažāda veida analīzes – sākot no vienkāršāka kvantitatīva datu apkopojuma, līdz pat detalizētiem kvalitatīvo rādītāju pētījumiem, kuros tiek izmantotas pasaulē atzītas, atbilstoši lokālajam mediju tirgum adaptētas pētījumu metodes.

Gan kvantitatīvās, gan kvalitatīvās mediju analīzes ietvaros mēs palīdzēsim izpētīt jūsu kompānijas, zīmolu, produktu un pakalpojumu publicitāti, tās konkurentus, kā arī noteikto tirgus sektoru.

Mēs varam katru analīzi pielāgot individuāli, izvēloties analizējamās tēmas un kritērijus, kā arī mediju avotus, lai tie sniegtu atbildes uz tieši jūsu biznesam svarīgajiem jautājumiem.Izmantojot lielo pieredzi mediju satura pētniecībā, LETA mediju analītiķi jums ieteiks labāko risinājumu.
Sociālie mediji
Sociālo tīklu monitorings

Sociālie tīkli ir kļuvuši par nozīmīgu vietu, kur to lietotāji diskutē un apmainās viedokļiem. Tāpēc sociālo mediju monitorēšana ir kļuvusi īpaši svarīga, lai labāk saprastu, ko klienti domā par jūsu organizāciju, zīmoliem, servisu, un galvenais – ātri reaģētu.

Sociālo mediju un interneta vides monitorings nodrošina operatīvas un regulāras atskaites par konkrētu atslēgvārdu pieminēšanu internetā un sociālajos medijos: kas, kur un ko par jums runā.

Pēc jūsu interesējošiem atslēgvārdiem, mēs atlasīsim informāciju no visiem populārākajiem sociāliem medijiem, tādiem kā Facebook, Twitter, YouTube, blogiem, diskusiju forumiem un lielo ziņu portālu komentāru sadaļām, informatīvām mājas lapām u.c .

Ērts rezultātu pārskats – viss vienkopus - pieejams tiešsaistē LETA mediju monitoringa mājaslapā vai kopsavilkumu veidā e-pastā, vai RSS plūsmā.

Sociālo mediju analīzes

Sekošana līdzi runātajam sociālajos tīklos labi noder operatīvai rīcībai. Taču – kā padarīt aktivitātes sociālajos medijos efektīvākas, kā analizēt to atdevi un ietekmi uz uzņēmuma tēlu?

LETA Mediju monitoringa eksperti, izmantojot ilggadējo pieredzi, ir izstrādājuši tieši sociālo mediju analīzei piemērotu metodoloģiju.

Apkopotā statistika palīdzēs gūt kopskatu un - novērtēt uzņēmuma vai konkurentu publicitāti konkrētos avotos un noteiktā laika posmā.

Savukārt kvalitatīvā analīze ļaus analizēt aktivitātes sociālajos tīklos daudz dziļāk, piemēram, izvērtēt pozitīvos vai negatīvos pieminējumus, kas veidojis publicitāti – pats uzņēmums vai sabiedrība, kuras ziņas ir izraisījušas vislielāko rezonansi u.c.?
Monitoringa lietošana

Plašāk ar mediju monitoringa mājaslapas iespējām varat iepazīties mūsu sagatavotajā lietotāja ceļvedī.

Par mums
LETA Mediju monitorings ir vadošais mediju monitoringa un satura analīzes pakalpojumu sniedzējs Latvijā un Baltijā.

Ik dienu mēs pārskatām presi, internetu, TV un radio kanālus, kā arī sociālos medijus, lai jūs būtu lietas kursā par aktualitātēm nozarē, konkurentiem, jūsu uzņēmuma publicitāti medijos visā Baltijas tirgū.

Daudzpusīgais produktu klāsts, visu mediju kanālu nosegums, turpat 20 gadu pieredze, profesionāla komanda un modernas informācijas apstrādes tehnoloģijas – ir mūsu trumpji, kas ļauj nodrošināt ikviena klienta prasībām atbilstošus, kvalitatīvus monitoringa pakalpojumus, sākot no uzņēmuma publicitātes apkopojuma medijos līdz pat padziļinātai satura kvalitatīvajai analīzei.

To, ilggadēji sadarbojoties, atzinīgi novērtē mūsu klienti – vairāk nekā 400 organizāciju: valsts un pašvaldību institūcijas, biznesa kompānijas, PR profesionāļi, nozaru asociācijas, nevalstiskās organizācijas vietējā un starptautiskā mērogā.
Vienmēr esam gatavi iepazīstināt Jūs ar interesējošiem pakalpojumiem un atbildēt uz jūsu jautājumiem.
Sazinieties ar mums jums visērtākajā laikā: zvanot (371) 67222509, rakstot uz marketing@leta.lv, vai aizpildot zemāk atrodamo kontaktformu.